wtorek, 26 lutego 2013

Do szkoły wracać czas...

...więc póki co trzeba ograniczyć robienie nowej biżuterii, w końcu powinno jeszcze zostać trochę czasu na naukę :) Poza tym czekają jeszcze do zrobienia kartki Wielkanocne (w tym roku prawdopodobnie będą quillingowe), kronika klasowa (która miałam ogarnąć na feriach i brakło mi czasu ;p ) i dodatkowo zabrałyśmy się z Juanitą za origami modułowe, myślę że jeszcze w tym tygodniu zobaczycie nasze pierwsze dziełko :)
Jednak póki co robię jeszcze biżuterię zamówioną przez znajomych. Oto pierwsza mała partyjka :)


 I jeszcze paznokcie. Ostatnio ich nie malowałam, regenerowały się :) A dzisiaj zdjęcie malowanych w niedzielę. Już kiedyś miałam takie, ale to jeszcze zanim założyłam bloga :) Swoją drogą właśnie mija rok, odkąd maluję takie różne wzorki na paznokciach :)


Oj byłabym zapomniała. Jest już ponad 1400 wejść!! Jesteście super, dziękuję :) Szkoda tylko że tak milczycie i nic nie komentujecie. A to bardzo mile widziane jest :) Zarówno kilka miłych słów jak i trochę krytyki, byle konstruktywnej :)

2 komentarze:

  1. jest super Natalijkoo!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokcie, jak i biżuteria ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń