wtorek, 12 marca 2013

trochę modeliny i nie tylko

Oj ciężko mi ostatnio znaleźć trochę wolnego czasu. Choć w sumie nie wiem, dlaczego mi tak szybko ucieka... Tak czy inaczej dzisiaj chyba już ostatnia porcja biżuterii przed Wielkanocą. A przynajmniej do czasu, aż zrobię kartki świąteczne :)

Trochę modelinowych kolczyków:

Atomówki

Bajki dla Rzonsi


 Brawurki dla Juanity

oraz Bójki dla mnie :)

 a także kości do gry

Powstały też czerwone różyczki (na zamówienie) oraz wąsy (dostępna jeszcze 1 para), ale ponieważ już kiedyś takie się tu pojawiły nie fotografowałam ich :)

A poza tym jeszcze kilka bransoletek :)




Te ostatnie robione na zamówienie

Coraz bardziej denerwuje mnie brak aparatu i beznadziejna jakość zdjęć. Mam jednak nadzieję, że w kolejnym wpisie będą już fotografie lepszej jakości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz