niedziela, 8 kwietnia 2012

Alleluja!

Święta, święta...ja w tym roku trochę z braku czasu, trochę z lenistwa nie zrobiłam praktycznie nic świątecznego...no trudno :)
Jedynie kilka wydmuszek ozdobionych muliną (a tak właściwie to kordonkiem). Wyszły 3, niestety na zdjęciu pomarańczowa jest niewidoczna...



No i oczywiście pisanki. Miały byc barwione naturalnie, ale za późno zaczęłam zbierać liście cebuli i było ich za mało... może za rok :) A w tym roku takie sobie kolorowe...robione przez moja mamę, przeze mnie...i jeszcze 3 pisanki, które są radosną twórczością mojego brata ;D
 
No i oczywiście paznokcie. Świąteczne, jakżeby inaczej :). Króliczki...a może zajączki? ;p

 
 tutorial klik

Ode mnie jeszcze nieco spóźnione życzenia Wielkanocne (chociaż może nie takie spóźnione, Święta nadal trwają ;) ). 
Życzę Wam spokojnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych, wypoczynku. Dużo uśmiechu, nie tylko na te kilka dni. Radości z życia. Żebyście potrafili czerpać ją także z tych małych, drobnych rzeczy.
CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAŁ! ALLELUJA!

A z nieba prószy śnieg...

1 komentarz: