sobota, 10 sierpnia 2013

witam ponownie :)

Ależ mnie tu długo nie było! Dopadło mnie jakieś straszliwe lenistwo i nie dość, że praktycznie nic ,,hendmejdowego" nie robiłam, to nawet nie chciało mi się stworzyć posta z zaległościami. Wstyd! Ale już się ogarnęłam i wracam do Was :)
W dzisiejszej notce postanowiłam nadrobić zdjęciowe zaległości. I pokazać Wam, co powstało chyba jeszcze w...czerwcu :)

Karteczka dla dziewczynki z okazji chrztu na prośbę Reni.
A6, haftowana na białym papierze wizytówkowym o fakturze płótna.

I kolejna kartka. Tym razem na 18. urodziny dla Natalii (innej, niż ta kilka postów wcześniej xD ) ode mnie i od Juanity. Taka trochę scrapbookingowa, format A6

 Wewnątrz życzenia-trochę podpatrzone chyba na jakimś blogu..niestety nie pamiętam na jakim.

 I jeszcze bransoletki:
fioletowa z czarownicą

 i czarna, pleciona. dla Kasi

Mówiłam Wam kiedyś o postcrossingu. Jakiś czas temu postanowiłam wrócić do wysyłania kartek i wylosowałam 2 osoby. Karteczki wysłałam, jednak ceny poszły w góre i teraz każdy znaczek poza granice Polski kosztuje o ile dobrze pamietam 5 zł. W przypadku kartek wysyłanych do Europy to podwójna cena poprzedniego znaczka! Dlatego póki co zrezygnowałam z wysyłania kartek.
Otrzymałam jednak cudowną pocztówkę z Rosji. Oto ona :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz