poniedziałek, 21 stycznia 2013

Aniołki

Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu, ale jakoś nie mam weny. Dzień Babci i Dziadka zbliżał się jednak wielkimi krokami, dlatego powstały drobne upominki dla nich. Masą solna nie bawiłam się chyba od podstawówki, miło było powrócić do czasów dzieciństwa :) Niestety nie szło mi to zbyt dobrze, bezczelna nie chciała się mnie słuchać! Po 2 godzinach zmagań z ciastem zwątpiłam. Szczególnie, że naoglądałam się wcześniej tych cudeniek zrobionych przez niezwykle utalentowane blogowiczki :) Później jednak udało mi się coś stworzyć, po pomalowaniu i dołączeniu sznurków i włosów zaczęły wyglądać lepiej (na zdjęciu tego nie widać, ale sukieneczki są trochę cieniowane- u góry jaśniejsze, na dole ciemniejsze :p ). I mimo, że nie są takie, jak sobie to wymarzyłam, jestem z nich zadowolona. Mam nadzieję, że spodobają się Dziadkom :)


I jeszcze paznokcie, które niedawno powstały :)


1 komentarz: