czwartek, 3 stycznia 2013

Poświątecznie

I znowu wróciła szkolna rzeczywistość. Wstawanie wcześnie rano, sprawdziany, odrabiane zadań. Ale nie ma co narzekać, za nieco ponad 5 tygodni ferie :)
A ja oczywiście wcześniej nie ogarnęłam i nie pokazałam wam nic z moich nielicznych świątecznych poczynań. Dlatego dzisiaj bożonarodzeniowe paznokcie moje i Juanity oraz garść kartek świątecznych wykonanych haftem matematycznym :)

 Robione przez Juanite. Niestety nie widać dobrze Mikołaja na kciuku

malowane przez mnie, ale na Juanitowych paznokciach :)

 a te już robione przeze mnie, na moich  paznokciach :)
Niestety, zanim ogarnęłam że trzeba zrobić pingwinkom zdjęcie jeden z nich stracił kawałek szaliczka :(


 Wzory zainspirowane znalezionymi gdzieś w internecie.



I jeszcze kartki świąteczne. Za pośrednictwem poczty powędrowały do rodziny :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz