niedziela, 6 stycznia 2013

Modelinowo

Dopadło mnie lenistwo. Jeszcze nigdy aż tak bardzo nie chciało mi się uczyć. A powinnam się jakoś zmotywować, koniec semestru się zbliża...
Skończyłam jednak dzisiaj czytać książkę :) "Siostra" Rosamund Lupton. Thriller psychologiczny, który spodobał mi się, jednak nie zachwycił. Myślę jednak, że mogę Wam go polecić. Panuję przeczytać jeszcze jedną książkę pani Lupton - "Potem".
Zachwycił mnie jednak film, który niedawno obejrzałam."Służące". Wzruszający, ukazujący rzeczywistość, w jakiej żyli czarnoskórzy w Ameryce w latach 60. Gorąco polecam!
A co wczoraj? Zabrałam się za robienie kolczyków z modeliny. A ponieważ nie mam w tym zbyt dużej wprawy (do tej pory powstały tylko jedne, które powędrowały do Juanity jako prezent urodzinowy - myślę, że wkrótce wam je pokażę) namęczyłam się, żeby stworzyć dwa takie same kolczyki. Efekty mojej pracy poddaję Waszej ocenie :)







1 komentarz: