sobota, 23 lutego 2013

kolczyki modelinowe

Ferie niestety dobiegają końca. Korzystając jednak z ostatnich dni wolności zrobiłam trochę kolczyków z modeliny. W sumie wyszło 10 par, w tym 2 robione na zamówienie. Oto one:

 kotki (na zamówienie)

 Rozum i Serce

 pączki z reklamy Orbit

 Pac Man i duszek

 Smerfetki (na zamówienie)

ziarenka kawy

 wąsy

 serduszka w groszki

 czarne serduszka...

 ...i czerwone serduszka. Jakiś czas temu już takie robiłam i dodaję stare zdjęcie, bo nie mam zdjęcia tych nowych :(  Ale są takie same :)

A oprócz tego zrobiłam jeszcze kilka bransoletek :)

z drobnych koralików, na zamówienie

 z zawieszką

i z zapięciem w kształcie kłódki (robiłam już taką jakiś czas temu) ta jest już zarezerwowana, mam jednak jeszcze jedno takie zapięcie :)

 Jak niedawno pisałam pudełeczko, w którym przechowywałam biżuterię jeszcze nie sprzedaną zrobiło się za małe, a obrazek mikołajowy, który się na nim znajdował, trochę nie na czasie :) Chciałam obkleić jakieś pudełko, które miałam w domu, niestety jedyne, które było odpowiedniej wielkości nie miało pokrywki. Dorobiłam ją, okazało się jednak, że źle zmierzyłam i była za mała :( Postanowiłam ostatecznie zakupić nowe pudełko, zresztą będzie wytrzymalsze, co jest ważne przy częstym noszeniu go do szkoły :)

 I tak oto pudełeczko Mikołajowe...

... zamieniłam na pudełko w krowy :) ( tu wygląda na mniej pojemne od mikołajowego, w rzeczywistości jednak jest inaczej)

 Powstały tez nowe karteczki, które doczepiam do woreczków. I tak mały biały prostokącik napisaną odręcznie ceną zamieniłam na coś takiego :)


Oj, ale się rozpisałam. Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca. Tradycyjnie wszystko, razem z cenami niebawem znajdziecie na Facebooku :)

1 komentarz: