czwartek, 14 lutego 2013

zawieszkowo, chainmaille'owo...

Wczoraj pokazywałam bransoletkę, której już nie mam, dzisiaj trochę świeżutkiej biżuterii, którą jeszcze można nabyć :)
Na początek kwiecisty komplet wykonany techniką chainmaille

bransoletka

 pierścionek (możliwe jest jego pomniejszenie lub powiększenie)

kolczyki

 zawieszka (sprzedawana bez łańcuszka)

 Zrobiłam jeszcze inne kolczyki, ale są jeszcze niedopracowane, pojawią się tutaj jak je skończę. :)
 A oprócz tego powstało jeszcze duuużo zawieszkowych bransoletek :P

 
 

oraz kilka breloczków :)

 Nie wykorzystałam jeszcze wszystkich zawieszek, jakie mam. Myślę, że póki co wystarczy :) I tak pojawił się problem, bo gdy zapakowałam je do woreczków okazało się, że nie chcą się zmieścić w pudełeczku na biżuterię. Chyba będę musiała poszukać coś większego. Zresztą tamto mikołajowe robiło się już trochę nie na czasie :)
Już niebawem wszystkie bransoletki wraz z cenami pojawią się na Facebooku.

Pokażę Wam jeszcze mój ostatni nabytek :)  Szukałam takiego kalendarza już dosyć długo i udało mi się kupić go kilka dni temu w Pepco. Ciekawe, jak długo będę pamiętała o codziennej zmianie daty :p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz