piątek, 8 lutego 2013

walentynkowo

Już niebawem Walentynki, dlatego też powstała scrapbookingowa karteczka :) Niestety mój aparat nie potrafił porozumieć się z komputerem i nie mogłam zgrać zdjęć. Miałam tylko jedno, zrobione w szkole aparatem w telefonie. A ponieważ kartkę już wysłałam nie mam możliwości zrobienia czegoś lepszego. No trudno :) Przynajmniej, jako jedyne zdjęcie spośród tych,  które ostatnio dodaję to zostało zrobione przy świetle dziennym ;P


Ku mojemu miłemu zaskoczeniu przyszła już dzisiaj paczuszka z półfabrykatami, które ostatnio zamawiałam. Miałam w planach zrobienie nowej biżuterii na feriach, ale zostałam poproszona o kilka bransoletek jeszcze w tym tygodniu. Oto one :)


Mam nadzieję, że nieporozumienia między komputerem i aparatem nie potrwają długo i następne zdjęcia będą lepszej jakości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz